Overslaan naar content

Business analyst - staff afdelingen

Ridderkerk, Zuid-Holland, NederlandBIM

Jij maakt Quooker

  • Met jouw ondernemende houding begeleid je voor de support afdelingen digitaliseringsprojecten van A tot Z                       
  • Door jouw heldere communicatie en goed onderbouwde argumenten weet jij zaken voor elkaar te krijgen bij jouw stakeholders.
  • Met jouw analytische blik op de bedrijfsprocessen initieer je verbetervoorstellen.




Als Business Analyst voor de staff afdelingen ga je aan de slag met de digitale transformatie van Quooker. Onder de staff afdelingen worden HR, finance, Facility en IT gerekend. Je analyseert en brengt voor deze afdelingen in kaart hoe bedrijfsprocessen efficiënter en slimmer kunnen worden ingericht. Daarnaast ondersteun je bij het implementeren van verbetervoorstellen in bestaande of nieuwe IT systemen. De projecten hebben een divers en internationaal karakter maar altijd gericht op de staff afdelingen. In deze brede rol krijg je de ruimte om te ontdekken waar jouw interesses en kwaliteiten liggen.


Voor deze rol heb je ervaring met het optimaliseren van processen en systemen bij ondersteunende afdelingen. Met jouw pro- actieve houding vertaal jij de wensen van deze adelingen door naar de benodigde IT innovaties en softwarde verbeteringen. Zo help jij Quooker internationaal te professionaliseren en worden ondersteunende processen en diensten (deels) geautomatiseerd. 



Wat mag je van ons verwachten?

  • Een cultuur waar jij centraal staat doordat we waardering & feedback durven uit te spreken zodat je precies weet waar je aan toe bent.
  • Investering in jouw ontwikkeling door opleidingen en maatwerk coaching.
  • Hybride werken en dat betekent 4 dagen in Ridderkerk en 1 dag thuis.
  • Werken met een duurzaam product en het recyclen van oude producten.
  • Elke dag gratis vers fruit en gezonde bites in ons bedrijfsrestaurant.
  • Borrels, uitjes en feesten.
  • Vitaliteitsprogramma en sportvergoeding van € 25,- per maand.
  • 27 vakantiedagen en een optie om 10 dagen jaarlijks bij te kopen zodat jij vitaal blijft.


Over jouw team

Het BIIM-team bestaat uit een manager Business Intelligence & Information Management, meerdere Business Analisten en een BI/Data specialist. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor de digitale transformatie van Quooker en een gedegen inrichting van het data landschap & -processen. Het team werkt nauw samen met de IT-afdeling, interne stakeholders en externe partners.


De focus van het team zal liggen op het gebied van verbetering van de informatievoorziening binnen de Quooker processen, zodat we waardevolle inzichten kunnen creëren met als doel betere besluitvorming op basis van betrouwbare gegevens, verbeterde operationele efficiëntie / lagere kosten, verhoogde klanttevredenheid door gepersonaliseerde ervaringen, en risicobeheer.


Werken bij Quooker

Wij zijn de wereld aan het veroveren. De kokendwaterkraan heeft zich ontwikkeld als een onmisbare tool in keukens over de hele wereld. Iedere dag werken wij aan ontwikkeling. Je past goed bij ons als je nieuwsgierig bent, vooruitgang opzoekt en iets wilt bereiken. Bij ons word je de beste versie van jezelf. Jij maakt Quooker.


Elke medewerker draagt op unieke wijze bij aan het succes van Quooker. We doen compleet verschillende dingen, maar vormen samen een geheel. Benieuwd naar hun rol, drijfveren en ambities? Lees hier hun verhalen.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt een afgeronde HBO of WO-opleiding in de richting van Business Information Management, Digital Business, Business Analytics & Management;
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur omtrent staff functies;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt een hands-on mentaliteit;
  • Je werkt zelfstandig, trekt verantwoordelijkheid naar je toe en durft beslissingen te nemen;
  • Je hebt sterke analytische en communicatieve vaardigheden;
  • Ervaring in een omgeving met internationale verschillen qua regelgeving, behoeftes en aandachtspunten is een pré.

of