Overslaan naar content

Helpdeskmedewerker

    • Ridderkerk, Zuid-Holland, Nederland
  • Information Technology

Jij maakt Quooker

  • Met jouw proactieve houding en kennis op IT gebied, weet jij storingen snel op te lossen.

  • Door jouw verantwoordelijkheidsgevoel worden tickets snel en goed afgehandeld.

  • Jij draagt zorg dat medewerkers wereldwijd zorgeloos kunnen werken.

Als IT Helpdeskmedewerker ben jij het gezicht van onze IT-afdeling en het eerste aanspreekpunt voor collega’s met technische vragen of bij storingen. Dankzij jouw klantgerichte instelling, analytisch vermogen en leergierigheid zorg je ervoor dat iedereen, zowel in Nederland als op onze internationale locaties, ongestoord kan blijven werken. Je biedt ondersteuning via ons ticketsysteem, telefoon en andere communicatiekanalen. Daarbij stel je prioriteiten en los je meldingen snel, nauwkeurig en met oog voor de gebruiker op. Je denkt in oplossingen en legt deze duidelijk vast zodat anderen er ook van kunnen profiteren. Ook draag je actief bij aan handleidingen en kennisartikelen.

Je weet terugkerende problemen te herkennen en bent niet bang om verbetervoorstellen aan te dragen om die structureel aan te pakken. Samen met je collega’s binnen het IT-team werk je aan diverse projecten, waarbij je ook een belangrijke rol speelt in de introductie van nieuwe systemen of functionaliteiten. Je vindt het leuk om te schakelen met collega’s uit verschillende landen en voelt je thuis in een dynamische, internationale omgeving. Dankzij je sociale en geduldige karakter weet je technische onderwerpen begrijpelijk uit te leggen aan elke eindgebruiker.

Omdat Quooker grotendeels in de cloud werkt, is ervaring met tools als Office 365, Intune en Azure AD een sterke pre. In deze functie werk je alle dagen op kantoor.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een cultuur waar jij centraal staat doordat we waardering & feedback durven uit te spreken zodat je precies weet waar je aan toe bent.

  • Investering in jouw ontwikkeling door opleidingen en maatwerk coaching.

  • Een unieke werkomgeving waar je jouw ideeën in de praktijk werkelijkheid ziet worden.

  • Werken met een duurzaam product en het recyclen van oude producten (tip: luister deze aflevering van ‘Op Stoom’ de podcast over onze uitdagingen op het gebied van circulariteit). 

  • Elke dag gratis vers fruit en gezonde, betaalbare bites in ons bedrijfsrestaurant.

  • Borrels, uitjes en feesten.

  • Vitaliteitsprogramma en sportvergoeding van €25,- per maand.

  • 27 vakantiedagen en een optie om 10 dagen jaarlijks bij te kopen zodat jij vitaal blijft.

Over jouw team

Je komt terecht in een enthousiast en groeiend IT-team met o.a. helpdeskmedewerkers, werkplekbeheerders, applicatiebeheerders en systeembeheerders.. Er is veel ruimte voor eigen initiatief, samenwerking en persoonlijke groei.


Werken bij Quooker

Quooker is op missie om de wereld te veroveren! We zijn vastberaden deze missie te laten slagen. Die vastberadenheid bevindt zich al in ons DNA sinds 1970: toen Henri Peteri de eerste kokendwaterkraan uitvond. Zijn idee moest en zou een succes worden. En dat lukte.  Je past dus goed bij ons als je een aanpakker bent en doorzettingsvermogen hebt.  

De kraan die alles kan heeft zich ontwikkeld als een onmisbare tool in de keuken. Door onze ambitie om innovatief en orgineel te blijven,  voorziet de kraan vandaag de dag niet alleen in 100c kokend water maar ook in gekoeld én bruisend water.  

We bedenken, produceren en verzenden de kraan hier, vanuit Nederland. Alles onder één dak. We zijn graag onafhankelijk, houden van korte lijnen en varen onze eigen koers. Ieder van onze collega's draagt op unieke wijze bij aan het succes. Ze doen compleet verschillende dingen, maar vormen samen een geheel. Benieuwd naar hun rol, drijfveren en ambities? Hier lees je hun verhalen.  

De Quooker kraan is uitgevonden om ons dagelijks leven, maar ook het milieu te dienen. Makkelijk voor de mens, vriendelijk voor de planeet. We kennen onze verantwoordelijkheid en nemen deze ook.  

Wat verwachten wij van jou?

  •  Je hebt ervaring als skilled 1e-lijns helpdeskmedewerker

  • Je bent klantgericht, communicatief vaardig en sociaal ingesteld

  • Je werkt gestructureerd en bent sterk in het vastleggen van oplossingen en processen

  • Je kunt goed hoofd- en bijzaken scheiden en prioriteiten stellen

  • Je hebt kennis van Office 365, (Azure) AD en Intune

  • ITIL-certificering is een pré

  • Je bent leergierig en denkt actief mee over verbeteringen

  • Je beheerst zowel de Nederlandse als Engelse taal (Duits is een pré)

  • Je bent 40 uur per week beschikbaar

Details

Op locatie, Hybride
  • Ridderkerk, Zuid-Holland, Nederland
Information Technology

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar

Jouw droombaan in je inbox?

Blijf altijd op de hoogte van vacatures die bij jou passen. Ontvang persoonlijke job alerts en mis geen enkele vacature!