Skip to content

Customer Service Medewerker

Nederland, Zuid-Holland, RidderkerkService

Jij maakt Quooker

  • Met jouw empathische en doortastende aanpak weet jij de beste oplossing aan de klant te bieden.
  • Jij krijgt energie van een drukke omgeving en houdt van de hectiek in een service contact center.
  • Jij hebt klantgerichtheid hoog in het vaandel staan en vind het belangrijk dat de klant snel maar goed geholpen wordt.



Als Customer Service Medewerker heb je direct contact met de eindgebruiker van een Quooker-product. Je biedt hoofdzakelijk telefonische ondersteuning, voor zowel de consument als je buitendienst collega’s. Je bent het eerste aanspreekpunt voor (technische) vragen met betrekking tot onderhoud of storingen. Technische kennis of een technische (voor)opleiding is gewenst, maar geen vereiste. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het plannen van klantbezoeken voor onderhoud of reparaties. Mede door jouw serviceverlening scoren we hoog op klanttevredenheid.


Een goed inwerktraject vinden wij belangrijk. Om die reden loop je de eerste weken ook mee met de buitendienst om zo het product door en door te leren kennen. 

Wat mag je van ons verwachten?

  • Salaris tussen € 2.650,- en € 3.000,- bruto per maand op basis van 40 uur.
  • Een cultuur waar jij centraal staat doordat we waardering & feedback durven uit te spreken zodat je precies weet waar je aan toe bent.
  • Investering in jouw ontwikkeling door opleidingen en maatwerk coaching.
  • Werken met een duurzaam product en het recyclen van oude producten.
  • Elke dag gratis vers fruit en gezonde bites in ons bedrijfsrestaurant.
  • Borrels, uitjes en feesten.
  • Vitaliteitsprogramma en sportvergoeding van € 25,- per maand.
  • 27 vakantiedagen en een optie om 10 dagen jaarlijks bij te kopen zodat jij vitaal blijft.


Over jouw team

Het Service team is de afgelopen jaren sterk gegroeid en bestaat inmiddels uit 37 medewerkers. Naast de leidinggevende zijn er negentien Service Monteurs, één Coördinator Service Buitendienst, veertien Technisch Customer Service Medewerkers, één Coördinator Customer Service en één Coördinator Technische Service. Daarnaast werken we samen met externe installateurs.


Werken bij Quooker

Wij zijn de wereld aan het veroveren. De kokendwaterkraan heeft zich ontwikkeld als een onmisbare tool in keukens over de hele wereld. Iedere dag werken wij aan een nog grotere naamsbekendheid in Nederland en de andere landen waar we actief zijn of actief willen zijn. Jij bent de pro-actieve en klantgerichte collega die de service mee laat groeien met onze organisatie. Wij zijn het bedrijf waar jij tot bloei komt. Jij maakt Quooker.


Ieder van onze medewerkers draagt op unieke wijze bij aan het succes van Quooker. Ze doen compleet verschillende dingen, maar vormen samen een geheel. Benieuwd naar hun rol, drijfveren en ambities? Lees hier hun verhalen.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je bent gewend om telefonisch contact te hebben met particulieren en B2B, bij voorkeur binnen een technische organisatie.
  • Je hebt ervaring in een (technisch) callcenter? Top!
  • Je bent oplossingsgericht en staat voor kwaliteit.
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar, 32 uur per week is bespreekbaar.